lördag, april 07, 2007




GRATTIS BOJJAN PÅ 3-ÅRS DAGEN!!!!





BÄST JAG SKYNDAR MIG OCH ÄTER INNAN SYRRAN KOMMER OCH TAR MIN TÅRTA!




MONSTER Bella slukar sin tårta :o)

Två riesenharar poserar



Bygdens påskkärrningar är på besök och rensar godisskålen :o)

Linn och Ellen var påskharar...känner ni igen mössorna:o) Homemade by farmor.



Troja fyller 3-år idag ! Det firades på eftermiddagen med tårta med leverpastej, plättar, köttbullar och grädde. Den som var mest het på tårtan var Bella...hon var helt galen:o)


Påskafton är det ju oxå så en liten skara påskkärringar, gubbar och harar har varit på besök och rensat godisskålen rejält. Annars har vi inte gjort speciellt mycket i dag, matte var ute på galej igår så hon kom inte ens ihåg att hennes älskade lilla hund fyllde år i morse!!!!


I vecka så har vi lagt spår, tränat lydnad och så har vi hunnit med att träna bevakning oxå. Troja var jätteduktig till en början när hon fick ligga uppbunden ute, men efter att hon hade gått stigen å tagit sina figgar så höll hon inte tyst, fast att hon satt i bilen då. Gapade som besatt så jag fick gå dit och skälla på henne för att hon skulle ge sig. Efter det var hon faktisk tyst....inte dåligt. Men så fort man kan sitta i skogen ett par timmar utan att frysa ihjäl så ska vi träna på att vara tysta och passiva.


/Heléne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att matte kom i håg stackars Troja.....Hos oss blir det grisöra vid kalas, festligt värre!!!

Anonym sa...

Nejmen har jag missat en uppdatering. Grattis i efterskott Troja!

Anonym sa...

Haaaallllååååååå
Uppdatering tack!!!!!!!
Det har ju hänt massor....eller?!