fredag, september 21, 2007

Massor med valpbilder!


Idag så följde Ellen med mig till Örebro på eftermiddagen och tittade på valparna...vi hann med IKEA oxå innan vi åkte hem :o)
Valparna är 5 1/2 vecka nu, å jäsingen vad de växer!!! Jag tror att Undra vägde ca 3,6 kilo idag.



Matdax


Undra kollar om jag skriker när hon bits :o)

syskonlek

släpp den där kameran en stund nu!!!

Undra kollar hur Ellen smakar


Uma kollar om staketet håller för valpgaddar


närbild på Undra


Uno gillar brallor..eller så kollar han kvalitén


Så här vill jag att min matte ska bära mej..jag är faktiskt bäbis


Vad är du för lite filur?


Ellen tycker att Undra är söt..eller så försöker hon få henne att inte bitas :o)

Flickorna poserar


ett kort till


å ett till


Fredagkväll..å baren slår upp portarna..till valparnas förtjusning ;o)


// Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Sånna små sötisar!

Då är det ju inte länge kvar tills du får dig en liten bebis.