lördag, mars 06, 2010

Lite träning....
Idag har jag varit otroligt pigg ( läs nästan manisk)..släppte ut fåren på fm, utfodrade, lekte lite med hundarna, åkte till stan och handlade. Var på ICA och lärde mej självscannings mojjset :)
Väl hemma igen så drack jag varm choklad ute och satt i solen en stund medans hundarna lekte.
Promenad på ca 4-5 km runt Finnebäck (se bilder i tidigare inlägg)
otroligt halt på vissa ställen så jag ramlade i halvspagat utanför Jysk :)..inte lätt att ta sig upp med två vilda hundar över sig :s Ont i röva gjorde det oxå...
Hemma igen..så diskade jag..och städade inklusive dammning..nu jädrar:)
Sen stack jag ut till klubben och tränade lite. Hopp över hinder, fritt följ, läggande med Grejja. Ruta,hopp,frittfölj,läggande och ställande under gång,inkallning med ställande,apell apportering,platsläggande med Undra.
Väl hemma igen så fick fåren gå in och fick nytt käk..och nu ska jag grädda våfflor..hundarna ser nöjda och trötta ut iallfall :)
Imorgon så kanske det är som vanligt igen..gör trött och magont..vi får väl se!
Fridens liljor!!







//H


Inga kommentarer: