lördag, juli 22, 2006

Hemma igen!



Bella ifull kareta mot A stationen

Troja roar sig själv..det var lite tråkigt att vänta

Lite doping mellan skicken..mjukost i tub, aldrig fel :o)

Bella vilar sig

Systrarna bus i A station..det ser rätt så lungt ut! ;o)


Och väldigt slitna. En vecka i skogen sätter sina spår både på oss och hundarna. Jag trodde i min fantasi att jag skulle fått en härlig sovmorgon idag, men icke! Ett åskväder utan dess like drog förbi och jag är ju LITE åskrädd (Det är morsans fel!) Tillslut tog jag med mej dogsen å gick å la mig i vardagsrummet, för ut till bilen vågade jag inte gå. Det skallrade både i porslin och fönsterutor när det slog ner. Till och med Troja undrade vad som hände..Bella däremot var cool och sov som en stock.

Veckan har varit jätterolig och givande. Vi startade i allmänbrukslydnads gruppen och slutade i nybörjar rapportgruppen. Jag har ju länge velat pröva på rapporten men Henrik har ju inte riktigt hängt på. Det visade sig att båda två hundarna tyckte det var roligt att springa i skogen oc Henrik å jag tyckte att det var en riktig behaglig sport. Jag var vid A station( så jag satt ju mest och degade,de kallade den för kärring stationen..jag förstår inte varför? he he) och Henrik var ute i skogen å skickade hundarna så han fick göra grovjobbet i terrängen.
Nä nu måste jag putsa på Troja och sova lite ,det är utställning imorgon så jag får skriva mer imorron om vad vi gjort under vecka.


/Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Va' då DU putsa hunden.... Hmmm!
:o)