fredag, juli 14, 2006


Imorron drar vi på riesenlägret!


Uppdateringarna duggar det inte tätt om :o) Mycket jobb har det varit nu på sista tiden..men nu är det äntligen SEMESTER!!! Inga fel alls, tycker jag.

Förra helgen så var Henkan å jag hundvakt åt Gry, en liten mellis. Hemma hos mej tog hon snart över både säng och dyligt från stackars Troja, men hos Henrik så fick hon rätta in sej i ledet, Bella talade klart och bestämt om att hon faktiskt är den som bestämmer där :o)

Nu håller vi på och packar, för imorron så bär det av på läger i en vecka. I Malingsbo närmare bestämt, Trojaoch jag har ju haft semester ett tag nu så det ska bli skönt att komma igång lite igen. Tyvärr så fanns det ingen bevakningskurs så vi bestämde oss för att köra allmän bruksinrikting i år(förra året körde vi sök) Jag vill så gärna se hur Troja är när man kör rapport ..hon älslar ju att springa, så det borde ju vara nåt för henne.
Det hela avslutas med utställning nästa Söndag, Troja är anmäld liksom 2 av hennes systrar, det är samma domare som dömde i Drammen och då gick det ju bra..hon är lite väl låg i pälsen bara så jag ska putsa lite på henne..det kanske hjälper något. Har oxå anmält Trojis till Norskvinnar utställning i Oslo i Augusti, sen får det bli ett uppehåll, för då måste pälsen ryckas ner helt!

/Heléne

Inga kommentarer: