fredag, november 17, 2006

Troja är nytrimmad inför utställningen i Hamar



Hamar nästa......


Klockan 05.00 imorgon bitti bär det av till Norge och Nordisk vinnarutställning -06.
Matte har haft Troja på trimmbordet större delen av eftermiddagen...stackars hund, men ska man bli fin så får man lida pin :o) Min expert trimmerska ligger i vinterkräksjukan så jag fick klara mej på egen hand! (krya på dej Ullis)
Jag vill ha det sista certet nu så att Bojjan blir NUCH , det skulle sitta fint, men jag har inte glömt förra årets Hamar resa när vi åkte ut på en 2:a och jag var rasande hela vägen hem.Så nu tar jag inte ut någon seger i förskott, hon har två tikar till emot sig så det är bara att hålla tummarna att det går vägen.

/Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att aldrig mer ligga sjuk när du ska ställa ut....:o)