måndag, april 28, 2008

Video på Bellas valpar

har jag snott på altibo's hemsida...eftersom jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera:o( har massor med valpbilder och annat smått och gott som skulle ut på bloggen ...men just nu orkar jag bara inte!!
Henrik, jag och Undra var iväg förra måndagen och hälsade på Bella och valparna. Uj vad de växer och såklart så var de ju supersöta! Bella fick en genomgång som vanligt av mig.. men det uppskattas ju inte så mycket. Sen tog vi en prommis med Bella och Undra..å sen fick de leka lite :o) Det var jätteskoj tyckte de bägge två...så Bella kanske ha börjat att längta hem nu?
Om 2 veckor är det dax för hemfärd igen. Helt otroligt att veckorna går så fort!!!










//Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Bella låter hälsa att hon inte längtar hem så mycket än... men mattillgången börjar visst strypas något så snart kan hon tänka sig att packa väskan.