lördag, mars 21, 2009

Lördag..å fint väder, men....
Jag måste städa !!..det är någon som fäller...hon börjar på U...
Har en hel del prylar som ska upp på vinden oxå, ambitionen är att de ska hamna där idag :)
Har börjat och småplocka lite..men det går trögt. Köpte några nya påsar på IKEA som man packar kläder och kuddar, täcken i mm, sen suger man ut luften med dammsugaren..de fukande skitbra! Mer plats om man har ett pyttehus :)
Sen ska jag ut i trädgården och plocka något mindre trevligt..BAJS!!..det som göms i snö,kommer fram i tö :(
Så det är bara att ta med sig sopsäcken och spaden å börja plocka :)
Kanske ska jag ställa in sparken och skidorna oxå..tror inte att det blir någon mer snö nu, jag vill INTE ha någon mer snö nu..rättare sagt .
Tänkte ta ut hojjen oxå å cykla lite med flickorna. Sen ska jag försöka träna lite lydnad oxå och sen ska jag ut till fåren...Nä nu har jag inte tid att sitta framför datorna längre!..måste sätta fart här!!!
Ha det gott i solskenet alla!!
//H







1 kommentar:

Anonym sa...

Jora, snö kom det och kanske mer, vem vet. Ta fram sparken igen! Kram