onsdag, mars 18, 2009

MONSTRET FYLLER 1 ÅR IDAG!!



..fast hon är ju söt...när hon sover :)
Den senaste veckan så har hon kommit i något slags stimm, hon har sönder saker
både högt å lågt. Förra veckan så grävdes soffan sönder och min fårbok blev halvt uppäten :(
Idag så har hon lyckats med att få tag i en pet flaska med Fanta i som hon typ gjorde 1000 hål i med sina vassa gaddar..fanta lite varstans i huset alltså. Hon är ganska bra på att bära saker :) Som tur är så är ju detta inte min första riesen , så jag vet att det går över....snart hoppas jag!!!
Passade på att ta lite bilder när flickorna åt den sedvanliga pannkakstårtan med massa mums i...

Grejja ser inte värst imponerad ut, av att få paket...
hon är inte speciellt impad av den snygga hatten heller :)
Meeeen... när kommer det mera tårta då???


Hjälp!! Nu har hon börjat å käka från min tallrik oxå!! (undra)

Har försökt å kicka igång lite med träningen igen på tjejerna, nu när jag mår lite bättre. I helgen blev det både lydnadsträning och uppletande ggr 2. Just nu vill jag helst komma igång med vallningen igen..men det är lite för mycket snö i våran hage än så länge :(
Två av våra tackorna var betäckta när vi köpte dom ( Petra och Judith) så nu har både magar och juver börjat växa rejält. Lena, Henrik och jag skärmade av dessa två förra veckan så vi kan ge dem lite extra foder. Så snart så..så kommer vi ha några supersöta lammisar oxå :)
//H







4 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi !!!!!!!

Anonym sa...

Så fick även denna vovve sin första "dumstrut"...Skulle också bli lite irriterad om jag fick ha en tårta på huvudet när jag fyllde år!...:0/
Grattis Grejja!

Anonym sa...

Grattis i efterskott till "lilla" Grejsan!

Anonym sa...

Vi gratulerar Grejja (Lavagirl) på första födelsedagen.