tisdag, februari 21, 2012

Surdegarna dag 5...

Igår kväll så skulle jag kolla om degarna såg pigga eller allmänt trötta ut..hur fasiken ser man sånt ?? Har ju aldrig sett en surdeg förut i hela mitt liv...Om man ska ha sig själv som referens, ser jävligt trött å sliten ut för tillfället. Håller nog på att bli sjuk.. är ljusår ifrån mitt fräscha jag från förra veckan..suck:(  Ja, då behövde de nog stå ett par veckor till..minst..
Men jag chansade, de såg och luktade ungefär som dagen innan. Nu skulle man tydligen dela på dem och så skulle de ha mat igen...det är fan vad de äter!!! Så helt plötsligt så har jag istället för två degar alltså fyra stycken som nu ska stå i kylskåpet tills på Torsdag eller Fredag å götta till sej ytterligare...sen ska det jävlar i mej bakas!!...spännande :)
Over and out...

Inga kommentarer: