onsdag, februari 08, 2012

Omotiverad...

Har inte rört mej ordentligt på en vecka nu, vilket gör mej jävligt illa till mods och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mej ur det..antar att det inte får tänkas så förbannat kring själva träningen.Utan bara masa sig iväg å göra det så känns det förmodligen bättre sen...
Har inte skött maten som jag ska heller, vilket i sin tur leder till att jag tycker att det är helt ok att jag äter godis, i alla fall tills jag har tryckt i mej den förbannade godispåsen, för sen får jag ångest och blir ledsen över att jag åt skiten. Det hjälper ju inte speciellt mycket att jag förbanna mej själv att jag inte fortsatte att hålla upp med godisätandet vid jul, när det gick så bra då ( 2 månader utan godis och kakor) Får helt enkelt tänka ut straff och belöning vid godisätning / inte godisätning, det kanske är det enda som hjälper vid det här laget??
Idag hade jag planerat in träning efter jobbet, men min mage ballade ur rejält i morse så jag orkade helt enkelt inte..ytterligare ett nederlag..
Men i morgon, då jävlar ska jag ta mej iväg och träna igen..hoppas jag...

Over and out...

1 kommentar:

Gerda sa...

Det är att SLÄPPA hypen kring godiset som är grejen. Been there, done that. Ät en dag i veckan, och välj ut det du verkligen vill ha. Förbud skapar bara besatthet och ångest.