lördag, augusti 26, 2006

Nu är det klippt!!



Bella poserar för kameran ..nyklippt


I allafall för Bellas del. Efter överläggning med min bror och Camilla (uppfödaren) så beslutade vi oss för att börja klippa Bella istället för att trimma henne. Bella tyckte att det var jätteskönt att klippas..det gick fort och gjorde inte ont alls :o)
I veckan så har vi inte gjort speciellt mycket för jag ramlade ner från en stege förra Lördagen och har haft rejält ont i benet sen dess. Jag är glad att jag inte bröt mej för då hade det varit kört med både bevakningskurs och tävlande i höst.
Troja har jag klickat in på spårpinnarna inne och hon plockar dem för glatta livet inne..allt för en köttbulle. Hoppas baara att hon fortsätter att plocka dem när de ligger i spåret också.


/Heléne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Irriterande, mitt första inlägg försvann...

Bella blev jättefin i sin nya frisyr. Nästa lika fin som Penni i samma stil.

Idag har syster Akki hälsat på och det finns ju en del syskonlikhet kan man säga...

/Camilla
altibos.se

Anonym sa...

Kul att det går frammåt med spårpinnarna, jag ser fram emot att se er i appellen i höst ;)

Anonym sa...

Ja, man kan ju inte be om hjälp....
Så synd på en så lätt trimmad päls!! Oj Oj....
"Men tar man den lätta vägen så.."
:o)

Heléne sa...

Till trimmaren..om du inte var så jäv..dyr så skulle vi nog bett om hjälp..he he