lördag, juni 23, 2007



Midsommar



Världens gulligaste barn ! Lova högst upp, sen fr vänster Linn, Ellen och Line




Midsommar blev ju en blöt tillställning ( å då menar jag inte alkoholmässigt), så jag mådde inte så dåligt av att behöva jobba. Det var väldigt lungt på jobbet så jag slet inte precis ihjäl mig :o) När jag kom hem så knåpade jag ihop 4 midsommar karansar till mej och brorsbarnen...jag är nöjd med resultatet. Lova tyckte jag skulle byta yrke och bli Florist.
Imorgon är det min sista arbetsdag före semestern!!!

/Heléne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inte nyktrat till än??????????

Anonym sa...

Hmmm, intressant... Är väl inte så ovanligt med folk som pratar sluddrande och dansar på midsommar, men nu har nog bokstäverna valsat runt i en väldig fart under dina fingrar...
Hur långt ner trillade du i flaskan?
Lena & Sheger

Heléne sa...

hmmm,tydligen så är det fierfox programmet som strular ibland, därav den väldigt underliga texten :o) Ingen päronvodka igår men i morron så...SEMESTER!!!!!