måndag, mars 27, 2006

Gud vilken tråkig dag!Det har regnat mest hela dagen.Troja och jag låg i sängen halva förmiddagen och möjjade. Vi längtar lite efter Bella idag både jag och Troja, inte Henrik..säjer han iallafall( och satt och tittade på bilderna på henne på Altibo's hemsida så fort han kom åt)
På fm när vi äntligen masat oss upp, så gick vi till morsan, min bil var på lagning..som vanligt.
Sen fick hon sjutsa oss till verkstan så jag fick tillbaks mitt fordon, 875 spänn kostade det som hittat! Sen drog vi till Kristinehamn där vi skulle handla lite samt ombesiktiga bilen. Vilket gick bra, så nu hoppas jag att den håller ett par månader för jag är trött på att den går sönder hela tiden!
Vi var faktiskt i Kristinehamn igår oxå, mormor fyller 90 år på torsdag! så det var kalas med hela släkten.God mat och trevlig att träffa alla kusiner det blir ju inte så ofta nu för tiden.
När vi kom hem därifrån åkte vi ut ill klubben och tränade lite, läggande under gång och hopp över hinder å hoppa tillbaks. Det gick väl sådär , Troja är mest intresserad av gräset som kommit fram på lydnadsplanen och harskitar! gott gott tycker hon :o)
Min TFU, den där Hemvärnsutbildningen har blivigt inställd ( för få anmälda) så nu ska jag få nya datum till den och då blir det en hel vecka! En positiv sak är ju att det är klart sen, eftersom jag jobbar så mycket helger ändå.
/Heléne

Inga kommentarer: