torsdag, mars 30, 2006

Nu börjar det dra ihop sig...Bella har flåsat mest hela dagen, så snart vill nog puppisarna komma ut! Guuud vad jobbigt det är att sitta här å bara vänta!!
Troja är bra rolig, hon är ju hos mamma på dagarna när jag jobbar...och hon(Mamma alltså) gillar att gå lååånga promenader, det verkar dock inte som om Troja delar hennes intresse för hon vägrade följa med henne härom dagen när de skulle iväg på promenad.Troja satte sig mitt i vägen på övergångsstället och vägrade gå en meter till:O) Jag kan riktigt se henne framför mig när hon la i backen( tjurig som en gammal åsna)! Mamma fick helt enkelt vända och gå hem igen ..Troja sprang in i vardagsrummet å la sig å sov som en stock, hon till och med snarkade!! Hon är rolig den hunden :o)
Idag har vi tränat inne igen, vi kör hårt med kryp och framförgående denna vecka.
Nä, nu ska jag ut och gå med åsnan en sväng och sen ska hon få stå på trimmbordet en timme eller två så hon blir fin inför utställningssäsongen!
/Heléne

Inga kommentarer: