lördag, mars 25, 2006

Så var det dax då, dagen vi har väntat på sen i Januari. Vi åkte från lilla Charleswood kl 08.00 och var i Sala kl10.00 inkl. kisspaus(både Bella och min mamma har liten blåsa) Det går fort ändå när man kör Saab 95 :o)Bella låg och sov nästan hela tiden och när vi kom fram så var hon jätteglad!Inga problem att lämna henne inte..hon såg kanppt åt oss när vi åkte! Har ringt till Fam Karlsson-Johansson 2 gånger och förvissat mej om att hon mår bra och hon verkar ta det hela med ro, så nu får jag vänta tills imorron fm innan jag ringer igen annars får de nog spunk på mej ;o)
Vi hann ju med lite shopping oxå...jag gillar ju sånt och varför inte slå 2 flugor i en smäll. Mitt fynd idag blev två dynor till baden-baden stolarna på Nisses i Västerås, ja det är ju inte riktigt säsong än för att ligga i bikini å sola men än har jag inte tappat hoppet om att det faktiskt ska bli sommar i år oxå.
Troja har varit hos min pappa hela dagen idag , hon hade tydligen fått en HEL hackorv..vilket känns på odören från hennes bakdel..hoppas hon inte får ont i magen inatt för jag hade faktiskt tänkt att sova ut för en gång skull när jag bara har 1 hund i sängen!
/Heléne

Inga kommentarer: