onsdag, oktober 17, 2007

Mörkerbevakning

Ikväll så har Troja och jag varit på våran första mörkerbevakning. Troja klarade det faktiskt bättre än vad jag trodde ..lite smågnäll men inget skällande..kanon! Inte heller hade hon några problem med att gå ut i mörkret och hitta figgen. Matte däremot hade bekymmer...tur att jag fick ha pannlampa :o)

Annars så har vi inte gjort speciellt mycket idag. Lena,Sheger och mamma Nellie var och hälsade på en stund på middagen..kul tyckte Undra.
Jag har krattat lite löv, men det är inte det lättaste ska jag säja när man har en BC som hänger i krattan ;o)

Sen var Undra och jag å gick på stan en kortis , men då var puppisen sååå trött.
Imorgon så ska vi åka till mitt jobb och hälsa på, sen ska Undra vara hos pappsen på kvällen för jag ska hjälpa till på Arena Reklam har jag lovat...vi får väl se hur det går ;o)

Tänkte lägga ut lite nya bilder men det strular så jag får försöka igen imorgon istället.

//Heléne


Inga kommentarer: