tisdag, januari 01, 2008

Gott nytt 2008!!!
Det är väl en jävla tur att skitåret 2007 ÄNTLIGEN är slut!!!
2007 Har ju verkligen inte varit mitt år...lätt summerat..krockat med rattfyllo, blev påbackad av en budbil..polisen har för övrigt tappad bort min polisanmälan på det( jättebra jobbat!) och som om inte eländet var nog för i år så försvann ju Bojjan efter ett krampanfall i trädgåden hemma och hittades 12 helvetes dagar senare ihjälkörd ca 400 meter hemifrån..jag blir tårögd bara jag tänker på henne :o( GUD vad jag saknar denna totalt underbart, knäppa och väldigt speciella vovve...jag kommer nog aldrig över att hon inte finns längre, känns det som.
Det enda positiva med 2007 som jag kan komma på så här på rak arm är lilla Undra..vilken tur att jag har henne och Bella såklart som stackars lillebror knappt sett röken av sen Troja försvann.
Nu ska man försöka lägga att skit bakom sig och se framåt..vara positiv..att 2008 kan knappats bli värre än föregående år...man kan ju alltid hoppas :o)
Sköt om er där ute och ta väl hand om era hundar!!
//Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nu blir det bra ska du se...Nu har du väl haft ditt jävliga..Jag vet precis vad som kommer hända framöver...Eller???