fredag, januari 11, 2008

Lilla Undra????


Inte är hon så liten längre. Var å vägde henne igår, 15,5 pannor!!! hon blir 5 månader på söndag, jag hade ju beställt en liten BC..det har blivit fel någonstans :o)
Idag har jag dragit ut en huggtand på kraken, tog ett hushållspapper och drog och vred och'' plopp'' så var tanden ute . Undra höll sig på avstånd från mej en stund efter ingreppet, stackars jycke.
Har ju ''lite'' bettfels fobi..men nu är alla gaddarna nästan bytta så jag kan andas ut en stund( snacka om att jag är halvhysterisk...fniss)
Nu ska Undra å jag diska , städa och träna lite inne, sen blir det soffan och Let's dance ikväll.

Trevlig helg!

//Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Undrar vems som bidragit till tandförlust och bettfels hysterin?!
Hmmm!
Jaså, du ska vara HEMMA i kväll, trodde inte jag.... :o)