torsdag, mars 13, 2008

UNDRA 7 MÅNADER IDAG!

Tänk vad tiden går fort...för 7 månader sedan så var hon en supersöt lite valp och nu är hon nästan stora damen...på ett par veckor har hon förvandlats från ängel till monster!!! :o) Hon har nog kommit in i någon slags tonårsperiod i kombination med att syrran/faster har flyttat...så tycker hon nog inte att matte engagerar sig nog mycket i henne, då hittar hon på egna aktiviteter....skor och Bh:ar ryker på löpande band!!!

Ja, ja ..kommer ihåg att Troja hade en period med att äta lampskärmar..varje dag så rök det en lampskärm!! Tur att jag gillar att shoppa så det fanns några extra på lager :o)
Nu ska Undra och jag träna att gå rakt i friaföljet/linförigheten..har hört att jag går snett som en fyllekaja;O)...så det är bara att leta upp en linje som jag kan följa å träna på.....fortsättning följer :o)

// Heléne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till den söta, stora damen. Vart tog valptiden vägen? Nyss var de ju små bäbisar och helt plötsligt tycker du-vet-vem att vi ska ta bort alla hjälper?

Ps Jag går också under namnet fylle-kajan vid vår "raka" linförighet Ds

Anonym sa...

Det är bra att Undra är kreativ och gör om lite där hemma så att du märker att du har en valp i huset ;-).