onsdag, mars 05, 2008

Veckorna går...

Nu i veckan så flyttar Bella till Camilla och P-H..där hon ska få sina valpar. Det är ju inte precis så jag gråter, för hon sover dåligt om nätterna..å då sover jag oxå dåligt, hon vankar av och an mellan sängen och golvet, hon vill bara att man ska gosa med henne, hon är hungrig som en varg... och såå skäller hon så förbenat :o) Tycker att magen har sjunkit rejält de senaste dagarna och så kan man känna att det sparkar :o)

Jag har mått pyton den senaste veckan, det började med att jag höll på att svimma i Torsdags sen fick jag världens huvuvdvärk och blev yrslig..först trodda jag att det var något fel på blodet igen(sist så hade jag ju inget järn i kroppen mm) men brorsbarnen har oxå varit sjuka så det är väll någon bacill som inte släpper greppet bara.

Idag har jag simmat i badhuset..det är ju nästan ett år sen sist så jag tyckte det var dax. Var och köpte mig en baddräkt igår....jag såg ut som en liten köttbulle i provhytten :o) ANNA!!! vi måste börja springa igen!!!(fniss)



Bella och magen ..förra veckan

Bella kollar om det finns något gott att äta i Undras bur...och om hon kanske kan föda några puppisar där :o)

Magen igen

Undra kollar på tv:n..hundprogram, de sa på tv:n att Bordercollies hade 100 i IQ :o)

Mer mage

3 galna Bordercollies

Försökte styra upp så att man kunde få en bra bild på alla 3..men icke, det slutade med att fotografen gjorde en tysk baklängesvolt i pik :o)

Sheger och Undra på bild..men så värst bra blev den inte :o/


//Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja baklängesvolt var det definitivt, men i pik..?