lördag, maj 31, 2008

Se på fn......


...hon har äntligen skaffat sig en alldeles egen dator!!!!! :o) En laptop med mobiltbredband..så nu kan jag ha med den överallt. Jag är otroligt nöjd med mig själv vatt jag ÄNTLIGEN gick och köpte mig en ( jag kanske ska tala om att Henrik i princip tvingade mig..fniss) Fast jag hade ångest i affären så har jag som sagt varit riktigt nöjd ända sen jag om hem..det visar sig i att jag nynnar lite för mig själv..ganska högt faktiskt ;o) Cornelis Vreeswijk..kommer bara inte på vad låten heter...det är några barn på Carl Johann iallfall. Lena säjar precis över MSN har att den heter turistens klagan...hur klarar sig folk utan internet??..he he. Nu har datorn hunnit stänga av sig 2 gånger..dåligt med batteri så nu lägger jag ner verkasamheten för i kväll. Vallkurs imorgon bitti i Lillkyrka..få se om jag uppdaterar något imorgon!
Gonatt!!!



// Heléne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen Grattis! Snålisen har äntligen kostat på sig en DATOR! ;o) KUL!!!!

Anonym sa...

Det var väl på tiden! Nu kanske det blir lite tätare uppdateringar.

/Camilla
altibos.se