torsdag, maj 08, 2008

Sol & Värme = Bad


Undra är busig efter badet..man måste ju torka sej fattar du väll!!


Det är klart man ska få svalka sig när man är hund och har mycket päls..det är bara det att lilla Undrisen har inte kommit på vad fantastiskt det är att bada än :o) Det är andra gången denna vecka som hon är hos mamma och pappa nere i Klippan över dagen. Första dan så vågade hon knappt gå i vattnet..fast hon såå väldigt gärna ville hämta pinnen, så var det ju lite läskigt. Idag hade jag kameran med och knäppte några bilder när hon var i och badade. Simma är hon riktigt bra på..bara hon väl kommer i :o)


Veckan har förövrigt mest bestått i jobb och att grejja i fårhagen..tänk att det ska vara så mycket jobb med en hagjävel !! Anna och jag har varit dit nu ikväll och dragit tråd, det var inte det lättaste..så till slut gav vi upp, det blev inte bättre att jag satte mig på en brännässla och att det var flera hundra mygg...gud va jag gnäller ;o)


Undra och jag hade kursavslutning på Tassen/Labben/ Activera hundcenter. Jag var väll inte på mitt allra bästa humör, ska väll tilläggas, Undra var inte på topp hon heller, så det kunde ju inte bli mer än pannkaka :o( Ja ja lilla vovven är ju bara drygt 8 månader så lite upp och ner bör det ju gå..det ska väll inte vara lätt hela tiden :oP Nu vilar vi ett tag från lydnadskurserna ( tror jag) På söndag börjar vi vallkurs i Örebro.













// Heléne






Inga kommentarer: