torsdag, maj 22, 2008

Uppdatering......

...vad är dä?? Känner att jag är ju inte skitbra på att uppdatera min blogg:o( ..det har varit rätt så mycket de senaste veckorna. Bella har kommit hem igen...och har man varit på ''semester'' i 10 veckor med andra regler och göromål så märks detta. Hon tycker väll inte att det är jag som bestämmer hemma precis!!! Men det ska de bli ändring på..snabbt. Hon är ju inget monster men hon hör ''lite'' dåligt bara...

Hagen är klar och i Måndags så åkte Lena och jag till Bålsta för att hämta fårflickorna, allt gick hur bra som helst och än så länge så håller de sig i hagen :o)

Det känns nästan overkligt att bara behöva åka 5 minuter så är man i hagen och kan träna.Gissa om jag hade huvuvdbry?? Hur jag skulle få in fåren själv, utan hjälp från någon annan i fållan första gången :o) Man fick ha en plan så att säja... innan man gick in i hagen med Undra,men in i fållan kom de till slut och Undrisen och jag var jättenöjda med oss själva :o)

Har en hel massa foton som borde läggas ut få ta mig en funderare på om jag ska göra ett album på hemsidan..det tar en sån förbaskat lång tid att uppdatera på bloggen. Lägger ut ett kort på flickorna i hagen,sen får resten vänta!


// Heléne


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, så det är så där de ser ut fårskallarna. Tja, söta är de kanske inte men ganska fina.

Hemsidan uppdaterad med bilder på betydligt sötare valpare!

/Camilla
altibos.se

Anonym sa...

Helene jag har ingen j-la aning om hur jag vänder rätt på korten. =) Om du ska titta på mina kort så får du göra som alla andra och vrida på huvudet. ;-)
Nu kommer jag att ha en lååång semester så kan jag hjälpa till med något så har du mitt nr..! Vad sägs om middag i juni ev juli -09 alternativ sommaren 2010..? =)
// Lisa med Mr G