tisdag, juni 30, 2009

Bad,bad och åter bad...
Den mesta tiden de senaste dagarna har faktiskt gått åt till bad..jag har hunnit å shoppat lite oxå :) Ingen större skräll, men ändå. Lena, I-L och jag drog in till Ö-bro igår eftermiddag en sväng. Stadium outlet och Marieberg hann vi med samt ett litet depåstopp på Subway innan vi åkte hem :D
Handlade ett par löpardojjor,ett par ballerina Crocs(99:- kostade dom, hade kostat 599:-) Ett par halvbrallor och ett par shorts och en fläkt till sovrummet..som lillebror och jag satt upp idag utan att bli osams en ända gång..dä ni :) Lite hårspännen fick jag oxå med mig hem.
Undra fick ett kort vallpass kl 23.00 igår kväll, alldeles lagom varmt var det då.
Annars så har vi legat lite på latsidan med allt vad träning heter..det kanske är dax att ta tag i den nu?? Hundarna verkar nöjda bara de får bada. Nu ikväll har Grejja simmat utan flytis och det såg riktigt bra ut!!!
När jag skulle åka ifrån badet..mitt ute i åvävla så hade jag punka på bilen!!!!..vilken tur att jag varit så smart så jag hade med mej en burk i bilen, med sånt där lagnings mojjs i som man sprutar i däcket å bara åker...he he..ibland så ;)
Nä, nu ska vi kojsa ett ett något svalare sovrum än igår..nya äventyr väntar kanske imorgon?!
Fridens!!
//H

1 kommentar:

ULLIS sa...

Kram, nu far vi i morgon. Håll tummarna för oss i helgen!