fredag, april 14, 2006





Det duggar tätt mellan kalasen nu, denna gång så var det min tur att fylla år...ganska många faktiskt :o(
Troja gillar kalas :o) hon vaktar sin kompis Ellen på bilderna ..hon kan ju bjuda på nåt gott.
Igår eftermiddag var vi på skogspromenad och 10 meter framför oss så brakade en STOR älg fram!! Gissa om jag blev rädd..Troja sprang ca 5 meter och jag skrek som en besatt...då stannade hon och vände tillbaks till matte , duktig hund! Hon var lite konfunderad resten av promenaden och jag letade efter fler älgar som om det fanns några kvar i skogen efter mitt vrål :o)
Idag har vi inte gjort nåt alls...det spö regnar här...skittråkigt!!!
Imorgon förmiddag ska vi träna kryp och framförgående igen och på söndag ska vi spåra.
Nä, nu ska Trojis å jag dra till Blåkulla :o)

/Heléne

Inga kommentarer: