söndag, april 23, 2006

rullar sig i soffan...man måste ju bli torr!
Troja får tokryck efter badet :o) i husses säng
Ny badad riesen...inte så vacker





Idag så har vi varit i farten riktigt. Var på klubben kl 9.30..skulle igentligen varit där redan kl9.00 men jag hittade inte mina bilnycklar!
Väl där så satte vi igång å röja, jag höll på tills kl 14 med vissa avbrott för fika och rastning å träning av hund. Troja gnällde så fort hon såg att jag gick förbi bilen(Hon hade ju döööö tråkigt!!fattade inte matte det?)
När vi kom hem så tog vi en runda på nya cykeln..ja , jag fick ihop den tillslut,alldeles själv (fick låna pappsens stora verktygslåda). Men sprigern till cykeln struntar jag nog i att sätta dit..den satt inge bra. Så jag tog midjebältet och kopplet istället och det funkade faktiskt bra! Cykelturen blev på ca 4 km..Troja pinnade på som en tok , vi stannade 2gånger för vatten paus , man ska ju inte slita ut sej för mycket ;o)
Troja har oxå blivigt duschad nu på em..hon rullade sig ''lite'' i gräset på lydnadsplanen..det lukar ju så gott ...tycker Trojjis. Men att tvätta sig är mindre roligt :o(
Nu ska vi göra nåt att äta och senare när pälsen torkat så ska jag nog trimma henne lite...det gillar hon ju iallafall :o)

/Heléne

Inga kommentarer: