fredag, april 21, 2006

**** Äntligen Fredag!!! ****




Att stå och sitta på stenar å posera är poppis.......
.....man kan ju få en godis för besväret :o)
Troja spanar ut över Letälven

Får lite gött av farmor



Ibland är det väldans skönt när Fredan kommer...speciellt när man vet att man är ledig i hela 3 dagar i rad!! Det har varit en hektisk vecka , i Måndags så var det ju prov sen åkte vi till Sala och hälsade på Bellis och valparna, Troja och Bella fick träffas oxå..Troja blev sååå glad över att se sin syster..Bella däremot var inte speciellt intresserad...hon har ju bättre saker för sig nu för tiden :o) Valparna var skit fula!...nej då jag bara skojjar, de var hur söta som helst;o)
Efter besöket i Sala så har Troja varit lite deppig igen, hon saknar nog sin syster jättemycket!!
Det är bara att hoppas att det går över snart och aktivera henne så mycket som möjligt, så det släpper.

I onsdags så åkte jag äntligen iväg å köpte den där cykeln som jag sölat så länge om :o) Den kom i en låda och jag kan ärligt säja att jag inte fått ihop skrället än!!!! Satt å skruvade tills kl halv ett på natten. ...då tappade jag humöret helt å gick å la mig.
Ska ta nya tag ikväll igen, om jag orkar.

Min snälla pappa har gjort en pinne till Troja som vi ska ha ute när vi tränar framförgåendet, ska ta kort på den så ni förstår vad jag pratar om....

Ikväll så var vi till sommarstugan och grillade, jag har ju för vana att bjuda in mej själv till mina föräldrar på Fredagar på mat. Då slipper jag ju laga själv..smidigt! Troja tycker oxå att det är bra för det finns så mycket korv och annat gott man kan lura dem på :o)

Imorgon bitti så ska jag åka ut till klubben å hjälpa till att städa å måla mm.
Hoppas att jag hinner med ett spår oxå, för det blev inget häromdagen som jag planerat. Och om jag har tur ,så kanske det blir en premiär tur på nya cykeln med Troja.

/Heléne








Inga kommentarer: