söndag, april 02, 2006


Troja och jag har varit ute å letat efter våren! Men hit har den INTE kommit än!! Mamma påstod att hon plockat vitsippor igår..sen kom jag på att det var ju 1:a April så hon kanske skojjade lite med mig :o)
Vi tog en promenix i skogen nu på fm, jag jobbar kväll idag:o( man måste ju jobba har jag hört?
Lite inkallning, frittfölj samt linförighet hann vi med..det gick ganska bra faktiskt.
Troja sjuka efter syrran blir bättre å bättre dag för dag , idag var hon nästan sitt vanliga galna jag när vi var ute,det känns skönt faktiskt.
I veckan ska jag pröva att börja kampa lite med henne igen, det är ju ingen favvo syssla ..tycker Troja, men igår så jagade hon faktiskt och tog en tennisboll..flera gånger dessutom! :o)
/Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser ju jätteskönt ut för öronen det där... Stackars Troja vad hon får stå ut med!