torsdag, februari 05, 2009

bla bla bla bla blaaa..
Här har det inte hänt mycket idag..hundarna har skittrist....
Ellen vaknade 8.20..å ville ha frukost så fort hon slog upp ögonen, hon kan ju inte vara släkt med mej? :o) Den slöa fastern drog på hela frukost proceduren en hel timma..sen kom jag inte undan längre..barnet höll på att svälta ihjäl :o)
Sen bar det av till fåren. Pappa skulle dit å kolla vad mycke arbete han skulle få lägga ner nu när vi ska köpa fler får. "Vi" ska börja att snickra på Måndag bestämde vi :o)
Har målat lite på porslin idag med och härdat det vi målade igår, det ska torka 24 timmar innan man får ha det in ugnen.
Tränade lite freestyle med Undran..hon tycker det är döökul!
Tänkte ta några kort på oss..men Henrik hade plockat bort en grej till stativet och nu vet jag inte var jag lagt det..å givetvis så blev jag skitsur på honom..för jag gör ju aldrig några fel ;o)
Nu ska jag fixa lite mat och baka en kladdkaka och kanske städa lite..jaaa, jag har vänt på dygnet, jag vet...inte bra, men det är ju så mycket bra på tv:n efter tolv så vad gör man? :o)
Fridens!!
//H

Inga kommentarer: