söndag, februari 01, 2009

En kort rapport....
Lite små trött efter att ha delat rum med en snarkande Lena...jag, snarkar inte sa Lena det måste ha varit någon av hundarna :o)
Näää, tänkte spela in henne på mobilen så jag hade bevis, men var för trött inatt..vilket jag ångrar nu ;o)
Å, så till gårdagens vallträning. Undras matte var inne i typ 3 min i 25:an innan hon ramlade raklång baklänges...som tur var landade jag mjukt i ensilage högen :o)
Undra skötte sig till och från bra. Peter tycker att hon är jättebra grundtränad och tyckte att jag gjort stora framsteg, vilket är roligt att höra, såklart!..jag måste bara bli bättre på timingen när Undra gör något som är fel..ex, om hon börjar snipa in i hämtet så får jag inte släppa det! Jättelätt att förstå men svårt att korrigera i precis rätt ögonblick.
Igår avslutade vi ute på stora fältet med hämt, idag så ska vi göra lååååånga hämt, så 100 meters hämten känns korta :o) Ska bli spännande!
Nä, nu ska jag dra på mej overallen och gå ut i solskenet,å titta på de andra vovvarna en sväng innan det blir våran tur att träna.
Ha en bra dag!
//H

Inga kommentarer: