torsdag, februari 26, 2009

Veckorna bara rusar förbi...
Och inte får jag speciellt mycket gjort.
Hade ett ryck härom kvällen då jag borrade och hängde upp gardiner mm, men sen försvann
energin lika fort som den kom :o)
Denna vecka har jag typ inte tränat nåt..lite skojsiga saker inne bara, stackars hundar!!
Men så är det ibland...
Har varit på lönesamtal i veckan.... tror att mina chefer kör med positiv förstärkning på mej :)
Men jag gick ut därifrån och kände mej riktigt nöjd :D
För övrigt så är jag nog inte riktigt kry..och jag gillar ju inte precis att gå till doktorn, men jag har satt en deadline på mej själv ...att är jag inte bättre till på måndag så måste jag ringa och beställa tid för läkarbesök :(
Tror att jag ska ta tag i lilla Grejjsan nu..hon behöver putsas till lite, så hon ser ut som en riesen.
Imorgon är jag ledig,vi ska begrava mormor. Känns fortfarande konstigt att inte hon finns kvar i livet...
Fridens!
//H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att gå på begravning är inte kul. Kram på Dig!

Anonym sa...

Hoppas det gick bra på begravningen! Krya på dig!
Kram Annika mfl