fredag, april 10, 2009

....och Julen vara ända fram till Påska??
Ja, det stämmer iallfall i min trädgård, för julgranen med belysning har stått upp ända tills idag :)..Nu kunde jag äntligen slänga den..jag har ju fortfarande snö på delar av tomten ..det är det värsta med att bo granne med skogen, att det är så förbannat mörkt hela tiden.
Men nu börja våren på allvar komma och då måste man ju genast börja å grejja i trädgården eller????
Jag börjar som vanligt med flera olika projekt och orkar inte avslut ett enda av dem :)..jag i ett nötskal...
Prio ett är iallfall att rensa trädgården på bajskorvar..sen behövs det krattas oxå..har krattat lite idag, men det är ju inte någon favvo sysselsättning, så jag åkte och handlade istället :)
Ska gå ut igen och börja med något nytt projekt :D
GLAD PÅSK!!
önskar vi













4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka söta påskkärringar! Och ingen av dem ser ut som den är på väg mot sin egen avrättning! Börjar de måna vänja sig vid fotomodellslivet?

Annika sa...

Glad påsk!!
Troligen blir det en sväng till Lilla Sthlm idag, nåt behöver man säkert handla....:0)
/ Annika and the gang

Ullis sa...

Glad Påsk, du borde varit med....

Lotta sa...

Grattis på födelsedagen! Snart är vi gamla tanter....INTE! Glad påsk! Kram Lotta