torsdag, april 09, 2009

Lyckliga...


Är både Bellisen och jag att hennes husse äntligen har kommit hem :)
Hon har nog undrat var han hållit hus för hon blev totalt aptokig när hon såg honom.
Nu ska Unda ,Grejja och jag mysa utan någon polis som ska tala om hur saker och ting ska vara..enligt henne...ingen som skäller...guuud va gött!!! Tror inte jag vill se henne på flera dagar..och hon tycker nog precis samma sak om mej :D
Nu ska ni ju inte tro att jag inte tycker om Bella..för det gör jag, men ibland så blir hon bara "lite" för mycket..och så är hon barnsligast av alla hundarna fast hon snart är 7 år!!!..så är det när man är schnauzer :)
Henrik såg förövrigt ut som han hade haft ett fönsterbord i 15 dagar, där nere i Vietnamn..inge brun alls. Hur lyckas man med det när det typ 38 grader varmt??? :)
Fick en en bok om Nya Zeeland..vet inte om han tycker att jag ska resa dit eller?? och ett par alldeles äkta Ray-Ban ;)..sen fick jag en påse M&M:s oxå..han var snäll som tänkte på sin storasyster..Tack så mycket!!
Nä, nu blir det tv:n å sen sängen..Gonatt gott folk!!
//H

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad Påsk

önskar Annelie och Pondus