söndag, april 26, 2009

Pollen allergin...
kom som ett brev på posten idag. Förmiddagen gick bra, men vi 12 snåret började jag
känna mej orkeslös och göör trött, fattade först inte varför men när jag senare tyckte att jag hade svårt att andas så trillade kronan ner..jävla lövsprickning!!!! Jag är ju inte värdens bästa på att ta tabletter..hmm
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Innan jag tappade all ork så bakade jag en glaserad Victoriakaka. Ett recept som jag fick av Barbro( Gränsvallarens Leia och Xtras matte) på posten tidigare i veckan..tack så jättemycket!!
Vi fick den på Gränsvallar lägret förra helgen och den är verkligen supergod och inte var den svår att baka heller :)
Hundarna roade sig i trädgården med sitt däck som hänger i äppelträdet, passade på att ta några bilder på dem när de höll på.
Vi har oxå varit på klubben en kortis, tjejerna fick träna lite agility..eller en tränade och en gjorde lite allt annat möjligt (en stor svart en..men hon är gullig)
Undra har en ny fix idé..hon ska gå i den höga bruksstegen..hon är rolig den där hunden. I måndags så fick hon gå i den lilla för första gången och i onsdags när vi var på klubben och tränade så gick hon helt plötsligt upp helt av sig själv i den höga, så nu ska hon bara dit och gå..hon är bra knäpp och söt :)
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Nä, nu blir det tv:n och sängen..jobbar eftermiddag hela nästa vecka så jag har sovmorron iallfall..gött :)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Fridens liljor!!
//H







































2 kommentarer:

Ullis m.fl. sa...

Jaa, här sitter vi och väntar på kalas, och det bakas kakor och annat och inte blir vi bjudna men presenter ska hon ha...Hmm! *Sur*

Camilla sa...

Den stora svarta men gulliga ser ju inte riktigt klok ut på däckbilderna...

Men jag gillar intiativförmågan på agilitybanan. Ja menar, vem har bestämt att man måste över hindrena, ibland kan det ju vara betydligt klurigare att ta sig under!