lördag, oktober 20, 2012

Depp...

..över att jag bara har gått ner 2 kg de senaste 10 dagarna och 3 cm till i midjan.
4 dagar förra veckan av vila pga halsont har nog gjort sitt, men förövrigt har jag skött maten prickfritt. Så ganska besviken är jag allt idag.

Var efter dagens träning tvungen att åka till Konsum och kolla å känna hur mycket 5 kilo är, för att inte säcka ihop totalt av depp ..
 
Träningen idag var seg, cyklade 1 mil gjorde mina övningar. Men la inte ner hela min skäl.
Blir så jä**a trött på detta förbaskade regnande..det hämmar mig i träningen, vill ju inte gärna stå ute och hoppa hopprep i ösregn..pass för mig...
 
Vi får ju en ny övning varje dag, och gör totalt 9 övningar ggr 15 repititoner ggr 2 per pass.
Och igår så kom nog den värsta övningen av dom alla, hittills få jag väl tillägga.. FÄLLKNIVEN!!! ..den övningen måste fan i mej vara djävulens påfund. Eller så är det bara avsaknade av mina magmuskler som spökar..jobbig as hell är den i allfall.
 
Dagens kommentar kommer från min kära mor som på bred Karlskoga dialekt sa - du ser mindre ut över röva :) 
 
 
 
 
 
Dag 20
-2 kg
-3 cm
 
totalt:
-5 kg
-6,5 cm i midjan
 
 
 
 
 
Over and out........

1 kommentar:

AC sa...

Kämpa på Helene, du fixar det!!