onsdag, oktober 03, 2012

Fitnessfigthen

Är inne på dag tre av trettio på Fitnessfigthen. Det hela går ut på att man tränar en timma per dag enligt ett program som man får och jag ska äta regelbundet, var tredje timma och 1500 kalorier på en dag samt att man undviker godis och alkohol osv...

Det hela börjar med att man tar kort på sig själv i bh och trosor typ, ingen trevlig syn :( hade ångest hela helgen för dom där jädra korten.
Vägning av kroppshydda och mätning av midja samt vilopuls ska oxå registreras.

Nu är jag inne på dag tre.. Magen i uppror, den är ju inte van att bli matad så här ofta och när den får något att äta så är det mest godis..

Sockerabatinensen ska vi inte tala om, det gäller att vara mätt när man ska gå å handla så jag inte faller för allt sockestinnt som ligger och ropar på mig i hyllorna.

Träningen går ganska bra, har några övningar som jag tycker är riktigt svåra och så ska jag lägga om konditionpassen lite tills imorgon.


Over and out

Inga kommentarer: