torsdag, oktober 04, 2012

Kanelbullens dag?

Är troligtvis något relativt nytt påfund, som någon/ några hittat på för att öka på kanelbulle försäljningen för en dag åtminstone. Jag minns då inte att vi tryckte i oss några kanelbullar när jag var barn. I alla fall inte på någon speciell dag :)

Inga kanelbullar för min del den här månaden så jag nöjde mig med keso, äpple och lite kanel som topping på det. Gick bra det med.. konstigt nog..

Träningen var jobbig idag, la om lite i konditionsdelen. Körde kondis mellan varje styrkeövning,90 sekunder...det låter lite, men ska du göra x antal ( 14 st i nuläget)övningar så blir det jobbigt. Lägg då till att jag inte har den bästa kondisen just nu :)

Maten funkar bra, bönsalladen jag gjorde igår var supergod. Gjorde en ny lasange idag, den jag gjorde igår var lite väl stark för mig.. Kryddade ju på lite extra med den hemmagjorda tacokryddan å den var stark :) så det var bara att göra om och rätt idag då.

Nä nu ska jag försöka natta mig själv,om det är möjligt för jag har två busiga kattungar här som just nu hänger i gardinerna :)

Over and out...

Inga kommentarer: