fredag, oktober 05, 2012

Fredag

Och det enda godiset jag tittat på idag är ett gäng sockrademunkar som luktade ljuuuuvligt , när jag var på stan en kortis... jävla munkbil som stod där just idag :) nä,inga munkar för fröken Falks del.. Jag klarar mig förvånansvärt bra utan godis för tillfället.

Problemet är mer att jag inte orkar få i mig all mat som jag ska äta på en dag, är typ proppmätt hela tiden.

Åt inte tillräckligt i går, hoppade kvällsmålet vilket resulterade i en urusel träning idag.. Försökte kompensera mitt dåliga samvete med en 5 km promenad efteråt men jag vet inte om jag lyckades.

Imorgon ska jag träna på förmiddagen igen och hoppas att jag har mera energi då...

Kvällens enda matprojekt har varit att fixa till en müsli, by hand så att säga.. Vi får se imorgon bitti om jag lyckades :)

Å vet ni...idag fixade jag att äta frukost innan jag åkte till jobbet.. Än är inte undrens tid förbi :)

Over and out..

Inga kommentarer: