fredag, oktober 12, 2012

Tänk om jag kunde....

 få trycka i mig en hel påse godis..eller varför inte lite chips,kakor..ja, vad som helst ..bara det är massor av fett och socker i, så tar jag det gärna...eller inte...kan inte någon komma hit å skjuta mig bara, så slipper jag det här helvetet..

Dag 11 och 12 på finessfigthen har varit mindre roliga...halsont, godissuget är hemskt rent ut sagt.
Ingen träning på två dagar pga av halsen..jag trycker i mig värktabletter bara för att orka jobba..
Tror faktiskt att det är avsaknaden av träning som har fixat sötsuget,jag är helt enkelt inte nog trött. Bara extremt småtjurig..hmmm
Har stått emot, det vore väl f*n om jag skulle falla igenom nu...

Dag 10
-3 kg
-3,5 cm i midjan


nä, nu rev kattjä**arna..nä, förlåt jag menar ju de små söta kissungarna ner en kruka...

over and out...

 


                                                                

Inga kommentarer: