måndag, maj 22, 2006

Bella bus är hemma igen!!




Vad du luktar mysko syrran??


Ellen och Troja leker . Kasta bollen då!!


Hon kastar riktig bra den där lilla 2-åringen, tycker Troja


Är jag en häst???


The'' big boss'' Sture håller i Edda..hon är ju inge gullig!! ;o)




Bella är hemma igen! Åååå vad hon tycker det är skönt att slippa alla valparna :o) Hon är nog inte så nöjd med den lilla matutdelningen just nu ...men mjölken måste sina. Hon har cyklat idag och hon pinnade på jättebra. Hon tycker att hon ska klappas på HELA tiden!!! Gör man inte det så kommer det ett skall eller två. Henrik hade en stor hund på sig i soffan hela kvällen igår :o)

Troja blev överlycklig när idolen kom hem igen...men vad hon luktar konstigt? Det har gått jättebra.Troja och Bella har lekt idag ,jaga runt varandra i trädgården är ju en klar favorit :o)
Trojas klo har läkt ihop skapligt, det är ju skönt för i helgen så ska vi på utställning och exteriörbeskrivning. Hennes päls är dock inte i toppform :o(

Idag var det bevakningskurs igen. Troja markerade bra men jag är sen att berömma henne. Vi körde ljud idag oxå. Vädret var inte det bästa...det ösregnade jag var blöt hela jag.
I morgon blir det cykling igen med båda två, fast inte på samma gång. Jag har ju gjort det en gång med livet som insats å det gör jag inte om :o)

/Heléne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad det är skönt med en hund mindre här hemma. Fast Bella är en pärla! Hoppas hennes valpar blir minst lika bra :o)

/stolta uppfödaren

Anonym sa...

Det måste vara skönt att ha Bella hemma igen.