onsdag, maj 17, 2006

Troja spelar fotboll med husse :o)
Sveriges nya fotbollsmålvakt till VM???...en schnauzer :o)
Trojas kompis Bosse Bullterrier

Det var ett tag sen sist som jag uppdaterade bloggen, veckorna går så fort. Jag hade iallafall börjat skriva en hel massa för någon timma sedan när det ringde på mobilen...det var min brors äldsta flicka som ringde med gråten i halsen. Hon hade skavsår så hon kunde minsann inte cykla till musikskolan!!? Snäll som jag är så åkte jag och hämtade henne efter en stunds argumenterande ... Hon höll ju på att döööö!! fattade jag inte det :o)
När jag kom tillbaka till datorn så hade allt jag skrivigt försvunnit :o( Nu orkar jag inte skriva om allt, så jag fattar mig lite kort.

Troja har brutit en del av klon, vi får se hur det blir med den saken, avvaktar ett par dagar och håller tassen så ren som det går. Och så får hon vila.

Igår var vi på bev.träning det gick bättre i basen denna gång..bara lite gnäll från Trojis.

Vi ska hämta Bella på Söndag ..monstret är på hemgång :o) Vi längtar såååå!!

/Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på Troja! Så det är redan dags att hämta Bella, jag tycket det var igår hi var iväg och parade ;).