fredag, januari 30, 2009

Undra och jag packar..
************
ja, eller vi borde det iallfall. Undra ligger under bordet och jag surfar mest.
Jag bör väl ta tag i det där med packningen innan jag blir så pömsig att jag inte orkar.
Varför ska vi packa då?..Jo, Undran och jag ska på vallkurs i Lillkyrka Lördag och Söndag å då bestämde vi (Lena med dogs ska oxå med) att vi skulle sova där å då ska det ju genast packas som man skulle vara borta i två år? :o) Varför är man sån?? Är det en kvinnlig grej..eller??
Ska bli roligt att gå kurs igen för Peter Nilsson, jag tycker han är superbra..å så behöver jag ju en liten spark där bak för att komma igång med allt vad träning heter...
Grejjsan är på Kollo hos Henrik/mamma & pappa..så hon lär väl rulla fram på söndagkväll när jag hämter henne..det bjuds ju på det mesta hos päronen, å hundarna tackar ju inte nej ...
Ska ta med mig datorn så kanske jag kan uppdatera lite under helgens gång!
Nä, nu är det packning som gäller , sen en kvällsprommis med Undran i min nya overall ;o)
*********
Ha en bra helg!!
//H

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med kurs! Jag börjar min sökkurs på söndag....men kommer ta det väldig lugnt! Slipper figga och får hjälp med påvisen om det behövs.(nån gång måste man ju börja leva igen) Just det, kamera... Var inte D40 Henriks??.. Jag har också en Nikon, en D80 och nu med en hel del tillbehör...:-0..men börjar bli nöjd, kanske ett objektiv till bara...
Lycka till helgen!

Anonym sa...

Ett tips Henrik! Tala inte om för syrran vad du handlar för prylar får då blir du av med dom....

Anonym sa...

Hallåååå, vi undrade vart du tog vägen!
Du skulle ju komma HIIIIIT!