lördag, juni 14, 2008

Mellerud
******************
Är vi i för tillfället, tänk att tack vare teknikensunder så kan jag ligga i mitt tält och uppdatera bloggen :o)
Mina planer om att gå upp klockan 5 imorse sprack så fort klockan ringde..jag hann ställa om den hela 2 gånger innan jag orkade masa mig upp... så ett par timmar försenad anlände jag till Mellerud, lagom att se några sista futtiga moment av vårat lag :o(..jaja..de verkade ju ha klarat sig bra med supporterna som var på plats för Karlskoga gick och vann dagens tävlingar :o) Grattis!!!
På eftermiddagen så var det distriktsmöte i ett par timmar sedan blev det grillning och lite alkoholförtäring..bara lite ;o) och kubbspel, Dalsland mot Värmland..där var det Dalslänningarna som gick vinnande ur striden.
Nu har dogsen somnat och jag ska oxå försöka sova innan det blir för kallt och att Lennarth i tältet bredvid börjar såga stockar...hehe



Dagens vinnare i DM, Peter,Karin, Lise-lotte,Lennarth(lagledare..en pratig sådan)Annelie och Kerstin med hundar

Mitt tält uppsatt och klart..tack Peter för hjälpen!


En dötrött Gulltop ser ut att trivas i Hasses famn :o)


Familjen Andersson visar vad de håller på med på kvällarna...undrar just om de tänker knäcka extra på cirkus???


Dogsen är redo att gå till kojs..lite skumt tyckte de allt att det var inne i tältet

Gonatt!!
//Heléne



1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ju riktigt mysigt ut! Du ska kanske tälta på riesenlägret också....;0)Vi syns på WDS!