fredag, juni 06, 2008

Solbränd.....
..det är vad jag har blitt idag...det är konstigt att man ALDRIG lär sig...jag har ju levt ganska många år nu och soljäveln har väll bränt mej varje år, men ändå så smörjer jag inte in mej!!! Vad är det för fel på mig igentligen??..det ända jag har att skylla på är hårfärgen :o)
Så nån vidare nattsömn lär det nog inte bli, för det känns som huden håller på att brinna upp nu :o( Och allt detta för man var iväg på klubben och tittade på agility tävlingar efter jobbet idag.
När jag kom dit så var det ''någon '' som sa bright light till mej..(jag är ju vit av naturen)..men nu kan man kalla mig för red light istället :o)
Annars har det inte hänt så mycket idag..gräsmattan står fortfarande oklippt...jag är inte snabb jag inte..den skulle ju jag ha klippt i onsdagskväll om jag inte minns fel...
Var till fåren en sväng imorse före jobbet, de mådde bara bra. Jag hade köpt en saltsten och en balja med mineraler till dem..jag är såå :o)
Hundarna har mest varit..de har förståss fått badat. Bella har jag klippt mot hennes vilja , det går bra fram tills det är dags för svansen och luggen..då börjar hon att trilskas....men jag är envisare än henne så hon får ge sig..he he



ont de gör ont....

//Heléne

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju be om hjälp...mot vissa tjänster,,Ha ha