torsdag, februari 07, 2008

Undra är fortfarande sjuk :o(

Men istället för att kräkas så har det gått över till diareé..bläää! Jag som trodde häromdagen att hon var på bättringsvägen. Tänk så fel man kan ibland...eller så gav jag henne mat alldeles för tidigt. Nu har hon inte fått någon mat sedan igår morse , ser till att hon dricker bara, å det gör hon.
Igår var jag till apoteket och köpte canicur och till veterinären och köpte dietfoder och pratade lite med honom...är ju rädd att Bellis ska åka på något men han var inte orolig, så då ska väll inte jag vara det heller.
Undra lyckades att skita inne 2 gånger inatt..fattar inte morsan att man är nödig så vad gör man? Jag vaknade under själva skitande kan man säja..för det hördes, å det bara rann ur henne..kraken :o(
Nu har hon faktisk inte bajsat något sen i middags så kanske Canicuren har börjat verka..hoppas!
Imorgon kväll ska hon få lite ris och fisk så får vi se vad som händer.
Ett riktigt skitämne att skriva om det här :o)

// Heléne

Inga kommentarer: