måndag, december 15, 2008

Bla bla bla bla blaaa...




Känner mig allmänt anti till det mesta just nu


Borde trimma dogsen , borde träna dogsen, borde städa, borde diska, borde köpa julklappar...borde baka...borde...borde..jag gör inte ett skit. Jo, bäna får mat iallfall, men det är oxå det ända.


Jul är ju ingen höjdare heller...Julafton är väl tamej fn den tråkigaste jävla dagen på året!!!! Har tagit åt mej ett exta pass den 27 dec (storhelgs ob..me want ) Tyvärr så har jag ledig dag på julafton...får väl träna lite vallning med Undra den dan då, för på söndagen den 28 dec så är det Klubbmästerskap i Vallklubben å då tänkte vi vara med. Inne i ett ridhus ska det tydligen vallas får...skoj!!




På Fredag så ska vi ha julbord på jobbet...då ska jag dricka alkohol Arvingarna är på Statt...kanske Siv-Ellen skulle ta å komma fram så här sent på året å slänga sina lurviga?? Iallfall så har jag bestämt mej för att dricka Konskenkorva blåbär, så är det någon som har ett bra drinkrecept till den så tas det tacksamt emot!!



Nä, nu ska jag forstätta att vara anti... framför tv:n

Fridens!

//H





2 kommentarer:

Anonym sa...

Koskenkorva blåbär?! Måste väl bli en Vira blåtira...;0)Hälsa Siv-Ellen!

Barte-Marte sa...

Det var da voldsomt... men blåbær hørtes ut som en god ting det og:)