lördag, december 20, 2008

Julfest...
Hade vi igår på jobbet, god mat , roliga lekar och goda drinkar..kunde ju nästan inte bli bättre. Efteråt så drog vi iväg ett gäng till Statt och svängde våra lurviga :)
Min blåbärsdrink blev alldeles toppen!! Innehåll: Koskenkorva blåbär(valfri mängd...ökade i takt med att kvällen blev sen) Is,Blåbärspuré, Sockerlag, Jokk blåbärsdryck,Sprite...smakar garanterat inget sprit!!
Köpte revigör som jag drack innan och när jag kom hem ..å se på fn ,JAG INTE VARIT DÅLIG!!!!..mirakelmedel??..på mej funkade det iallfall:)

Igår på eftermiddagen innan julbordet så hade alla enheter på mitt arbete APT, vi diskuterade i olika gruppkonstuationer den stundande omorganisationen. Mycket interessant! Polisen var där och informerade om hot och våld och så fick vi lukta på Hasch..har luktat förut men denna gång så tyckte jag det luktade både surdojja och sött...gör äckligt!!..vet inte om det var psykiskt men jag tyckte enna att jag blev lite snurrig i bollen ett tag :)...mer än vanligt alltså.

Nä, nu ska jag hoppa i duschen och sen aktivera hundkrakarna!!!

Imorgon ska vi gå hundtipspromenad :)

Fridens!!

//H

Inga kommentarer: