måndag, december 01, 2008

Så var bilen lagad igen då...
Stordogsen fick var hemma själva på förmiddagen medans Grejsan fick följa med matte alldeles själv..vilken lyx tyckte Grejja.
Vi tog en prommis när de lagade bilen, ganska skönt att gå med bara en hund..har nästan glömt bort hur det känns att ta en stillsam promenad utan att behöva ha bälte runt magen för att armarna inte ska bli sönderryckta :)
Hur som helst så får vi väl hoppas att biljäv.ln gå igen ombesiktningen nu då...annars blir jag tokig!!!



Grejja och jag leker med en boll i snöre på prommisen

Tjohoo..här kommer batgirl flygandes!!!


Åkte och tränade höger och vänster med Undrisen i ladugården efter jobbet nu ikväll..hon kan om hon lyssnar. Imorgon är planen att jag ska plocka ut fåren på fm rasten sen ska jag åka dit på em rasten å träna lite med henne igen, vi får väl se hur det går med den?..att äta på sina raster är överskattat tycker jag :)

Sover mycket lite just nu ( är inne i en sån period..tyvärr) Men jag hinner att se det mesta på tv:n seeent på kvällarna. Har fått ett nytt favvo program på kanal 6..Erik och Macka snygga och smärta..hittade ett trailerklipp på youtube
Nä, nu måste dogsen få mat..jag hör hur Grejja letar efter maten i sin matskål nu...stackarn!
//Heléne








1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att du inte åker på Hund 2008.... Har också köpt ett objektiv så jag borde väl inte heller åka dit men jag tänkte passa på att testa objektivet där!;0)Och kanske slinker det ner nån hundpryl av bara farten....
Hade gott!