torsdag, december 04, 2008

Handat lite...
För att lindra min tristess efter magsjukan så åkte jag ner på stan nu ikväll.
Vissa affärer hade öppet till klockan 20.00 idag( ja, jag vet jag bor på landet!)
Hur som helst så hade djuraffären 30% rabbat på hela sortimentet!!
Å då var det ju kört!!!
Förutom några säckar foder så blidde det 5 kg kex till dogsen, en rosa gris som grymtar, ett täcke till Undrisen och så köpte jag med ett täcke till Sheger och foder till Ullis ..
Jag försvarade mitt shoppande inför mej själv genom att tänka ..du ska ju inte till Stockholm(hund 08) helgen Heléne..sjukt va!! :)
Men foder och ett täcke behövde jag faktiskt..kanske inte det andra men det liksom bara slank med!?
Undras nya täcke ser ut så här
Royal foder tycker dogsen om ...mums!



Planen är att pallra sig iväg till jobbet imorgon igen då.
Ska träna på fåren med Undrisen imorgon fm..har varit ute en sväng nu på em oxå och tränat med henne..gick ganska skapligt, fick dock nada ljud i den där förbaksade pipan..så nu ska pappa få hjälpa mig imorgon med att borra upp den lite så så får vi se om det överhuvudtaget går å få något ljud i den sen!
Blevriktigt arg på henne engång idag..å då tappade jag humöret riktigt..det flög en vallstav oxå
Hon lyssnade lite bättre i typ 3 sekunder efter det sen var det väl knäck i lurarna igen...


Har en stark misstanke om att det flyttat in en Musjävel i bilen i år igen..förra året så bodde det ju en i Passaten....så nu ska jag leta rätt på musfällan och döda den jäkeln..jag vill inte ha några äckliga MÖSS i min bil!!!



Fridens!!
//H











1 kommentar:

Anonym sa...

Men... alltså? Har du inte redan handlat eftersom du inte skulle till Stora Stockholm? Så nu har du alltså handlat 2x med samma ursäkt?

Penni är riktigt ynklig, hatar sin tratt och är alldeles hes (efter op, skönsång el bådadera?).